Újhagymás Kornspitz®

a kevesebb néha több...

Hozzávalók (1 Kornspitzhez)
15 g
Nyers tejből készült vajkrém
20 g
Sóvirág - Flor de Sal*
1-2 szál
Zsenge újhagyma
*kézzel lefölözött tengeri só, igazi ínyenceknek és mindenkinek aki azzá akar válni
TÁPÉRTÉK (1 KORNSPITZ®-BEN)
Energia
kb. 285,3/1,192 kCal/kJ
Zsír
kb. 14,2 g
ebből telített zsírsav
kb. 8,3 g
Szénhidrát
kb. 30,2 g
ebből cukor
kb. 1,0 g
Rostok
kb. 5,5 g
Fehérje
kb. 6,3 g
kb. 1,2 g
KENYÉREGYSÉG (XE)

kb. 2,5 kenyéregység
(1 kenyéregység 12 g szénhidrátnak felel meg.)

A legjobb szándékkal sem lehetne egyszerűbb! Nem?
Valójában de, mert a Kornspitz
® önmagában is igazi élvezet.
Azonban most, ezzel a snack javaslattal egy kicsit eltávolodunk a “natúr” Kornspitz®-től és látni fogjuk, mik születhetnek az ilyen egyszerű dolgokból is és hogyan keletkezhet a vélhetően kevésnek tartott összetevőkből egy ilyen kiváló ízélményt adó szendvics.

ELKÉSZÍTÉS

Az elkészítés magától értetődő: a Kornspitzet megkenjük a különleges vajjal, sózzuk, majd vékonyra vágott újhagyma karikákkal megszórjuk.

Mint oly sok helyütt, ezúttal is igaz a mondás:
A kevesebb néha több…

TIPP: a vajkrémet igény szerint felcserélhetjük bármilyen általunk kedvelt sajtkrémre, vagy ízesített vajkrémre, ezzel is különlegesebbé (és saját ízlésünkhöz közelebbivé) téve a szendvicset.

Jó étvágyat!

Megosztás